流浪

(低沉独白):成个世界好似静咗落嚟…… 剩系听到自己心跳。 夜雨渗过窗边,冷意掠过指尖 抬头望见镜中,个样咁陌生兼疲倦 为咗生活兜圈,跌过亦试过被骗 而家企喺十字路口,竟然唔识点样去选 曾经以为系起点,原来系终点 仲有好多志愿,未做已经变挂牵 我试过冲,试过争,试过将心事沉淀 到最后两手空空,净系得一把年纪添 谁人在暗中,推我跌入深渊 伸手想捉紧啲乜,却系握紧咗空气一团烟 前路太朦胧,方向消失于眼前 我想喊,但喉咙像被锁链,发不出半点声线 无力再去改变,哪怕一句誓言 世界转得太快,我跟不上个节拍咁颠 如果时光倒流,我会唔会系另一片天 定系无论点样挣扎,都系注定输晒呢场战 手机冇人来电,讯息亦停止出现 呢个城市几百万,点解我觉得咁孤寒 明明周围有人,偏偏觉得隔住个岸 想找个人倾诉,开口却变成咗句“我冇事,你好吗” 期望慢慢磨平,信心亦变淡 连最后一丝火光,都吹散于风中间 唔系怕辛苦,系怕辛苦完冇个伴 系怕付出一切之后,换来仍然系白眼 (大喊):其实我好攰! (耳语):其实我好想瞓…… 谁人在暗中,推我跌入深渊 伸手想捉紧啲乜,却系握紧咗空气一团烟 前路太朦胧,方向消失于眼前 我想喊,但喉咙像被锁链,发不出半点声线 (哼唱):嗯…… 嗯…… (独白):算啦,听日仲要返工。