(低沉独白):成个世界好似静咗落嚟…… 剩系听到自己心跳。
夜雨渗过窗边,冷意掠过指尖
抬头望见镜中,个样咁陌生兼疲倦
为咗生活兜圈,跌过亦试过被骗
而家企喺十字路口,竟然唔识点样去选
曾经以为系起点,原来系终点
仲有好多志愿,未做已经变挂牵
我试过冲,试过争,试过将心事沉淀
到最后两手空空,净系得一把年纪添
谁人在暗中,推我跌入深渊
伸手想捉紧啲乜,却系握紧咗空气一团烟
前路太朦胧,方向消失于眼前
我想喊,但喉咙像被锁链,发不出半点声线
无力再去改变,哪怕一句誓言
世界转得太快,我跟不上个节拍咁颠
如果时光倒流,我会唔会系另一片天
定系无论点样挣扎,都系注定输晒呢场战
手机冇人来电,讯息亦停止出现
呢个城市几百万,点解我觉得咁孤寒
明明周围有人,偏偏觉得隔住个岸
想找个人倾诉,开口却变成咗句“我冇事,你好吗”
期望慢慢磨平,信心亦变淡
连最后一丝火光,都吹散于风中间
唔系怕辛苦,系怕辛苦完冇个伴
系怕付出一切之后,换来仍然系白眼
(大喊):其实我好攰!
(耳语):其实我好想瞓……
谁人在暗中,推我跌入深渊
伸手想捉紧啲乜,却系握紧咗空气一团烟
前路太朦胧,方向消失于眼前
我想喊,但喉咙像被锁链,发不出半点声线
(哼唱):嗯…… 嗯……
(独白):算啦,听日仲要返工。