Ray of Light

אם תרצי אותי אני כאן זוכר אותך היטב זוכר עד שכואב יותר מדי אם תרצי אותי אני בא חושב עלייך הרבה חושב עד שבוכה נשבר מי לקח אותך גבוה מי השאיר אותי לבד אם הייתי רק בטוח כשאמות אפגוש אותך ציפורים עפות ברוח להן תמיד יש קן לחזור ואני תמיד אשיר לך הלא שירי לך קרן אור ואני עכשיו יודע שיש מלאך אחד ששם רק במיוחד ישמור עלי ובחוץ כבר ערב חג בא אמרו \"מה שתרצה\" רציתי רק לראות אותך אז מי לקח אותך גבוה מי השאיר אותי לבד אם הייתי רק בטוח...