Lyrics: Brunoisspiderman/Young Damn Music: Brunoisspiderman/Young Damn RecordingSupervisor:Young Damn 封面:Young Damn MixingMastering:hypeyoung 当我2002系熟悉嘅土地出世 就系依度长大 就系依度学坏 点解呢片土地会分成为两个世界 我真系唔明 真系唔明 到底文明嘅社会仲需要乜野证明 嘅同时 人们大多选择被动聆听 我哑忍受够 内心同样也煎熬透 被蒙蔽双眼嘅人点样分清黑夜定系白昼 愛我這片土地愛的那麼深沉 今時今日究竟有冇真真正正當我係人 難受係因為內心仲有一絲絲嘅光明 但果d受害嘅人 希望有人 同距地發聲 但我會做   只要我一日做得到 我會愛   冇理由真係放棄你 放下你所謂嘅利益 政治唔係一場遊戲 同你講緊嘅係人嘅生命唔係同你童言兒戲 tonight we fly like butterfly in the sky we both lovin x3 oh i close my eye lets fight never lie or die we both lovin x3 你想要做乜 乜野都做得 因為有首歌叫有啲野唔講得 你想要做乜 只可以做love 就算絕望唔會絕得過奧利弗 你可以聽得到 我信你聽得到 就算再乾枯的大地也會長出草 you can let me know you can let you know 顧慮太多思考太多自然失去你嘅soul 不如我地翻歸透透 ha 穿过桔地穿过花場 雖然屋棚底下有只老狗 不如出去透透 ha 簡簡單單生安置組咁樣又系一昼 你話你想要自由 其實無時無刻得到自由 想做太多失去太多 顾及人地感受 只有犧牲先可以換來進步 每一步都系上演紧 結局的預告 唔只系 風雨 同埋 地震 明明只有發聲可以避免餘震 無論明喻暗喻只因愛得深沉 我只希望有一日你可以當我係人 tonight we fly like butterfly in the sky we both lovin x3 oh i close my eye lets fight never lie or die we both lovin x3