Lyrics: Brunoisspiderman/Young Damn
Music: Brunoisspiderman/Young Damn
RecordingSupervisor:Young Damn
封面:Young Damn
MixingMastering:hypeyoung
当我2002系熟悉嘅土地出世
就系依度长大 就系依度学坏
点解呢片土地会分成为两个世界
我真系唔明 真系唔明
到底文明嘅社会仲需要乜野证明
嘅同时 人们大多选择被动聆听
我哑忍受够 内心同样也煎熬透
被蒙蔽双眼嘅人点样分清黑夜定系白昼
愛我這片土地愛的那麼深沉
今時今日究竟有冇真真正正當我係人
難受係因為內心仲有一絲絲嘅光明
但果d受害嘅人 希望有人 同距地發聲
但我會做 只要我一日做得到
我會愛 冇理由真係放棄你
放下你所謂嘅利益 政治唔係一場遊戲
同你講緊嘅係人嘅生命唔係同你童言兒戲
tonight
we fly like butterfly in the sky
we both lovin x3
oh i close my eye lets fight
never lie or die
we both lovin x3
你想要做乜 乜野都做得
因為有首歌叫有啲野唔講得
你想要做乜 只可以做love
就算絕望唔會絕得過奧利弗
你可以聽得到
我信你聽得到
就算再乾枯的大地也會長出草
you can let me know
you can let you know
顧慮太多思考太多自然失去你嘅soul
不如我地翻歸透透 ha 穿过桔地穿过花場
雖然屋棚底下有只老狗 不如出去透透 ha
簡簡單單生安置組咁樣又系一昼
你話你想要自由 其實無時無刻得到自由
想做太多失去太多 顾及人地感受
只有犧牲先可以換來進步
每一步都系上演紧 結局的預告
唔只系 風雨 同埋 地震
明明只有發聲可以避免餘震
無論明喻暗喻只因愛得深沉
我只希望有一日你可以當我係人
tonight
we fly like butterfly in the sky
we both lovin x3
oh i close my eye lets fight
never lie or die
we both lovin x3